Fent van a 23. fejezet második része! :)

2010. február 15., hétfő

I'm back! :)

Sziasztok, Drága olvasóim!!!

Elnézést, hogy nem voltam mostanság valami aktív, de hoztam most nektek egy kis meglepit!
Viszont először is: szeretném megköszönni, hogy ennél a Kreatív Blog díjnál ilyen sokan gondoltatok rám! Bocsánat, hogy én nem raktam ki, de tényleg nem voltam gépközelben. Nagyon jól esett látni, hogy ennyien szeretitek a történetemet :)
Végül a meglepi:
ÚJ TÖRTÉNETET KEZDTEM! (Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ezt a történetet hanyagolni fogom!!!)
A művem címe Kegyetlen Áldozat, ami nem Alkonyatos fanfic, hanem saját kis fejecském bolondos szüleménye. Remélem tetszeni fog majd nektek, és majd azt is olvasni fogjátok egy páran!
Itt megtaláljátok: Cruel Victim

A frissel igyekezni fogok, még a héten remélem tudok valamit alkotni!
Köszönöm, hogy olvastok!

XOXO
Nikki

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése