Fent van a 23. fejezet második része! :)

2010. március 23., kedd

Díjak és folytatás:

Köszönöm szépen mindenkinek, aki rám gondolt, és elküldte nekem a blogger díjakat.


Ezt a díjat Vikitől, Kristentől, Linsytől, Vampire Nóritól és đóritól kaptam. :)

Ez egy blogger díj. A szabályok a következők:
1) ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2)a logót kirakom a blogomba.
3)a szabályzatot kirakom a blogomba.
4)megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.
5)kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.
6)megnevezem, hogy kitől, és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.
7)betartom a szabályokat


Név: Niki

Becenév: Nikki
Lakhely: Budapest
Születési hely: Budapest
Magasság: 163 cm
Névnap: Szeptember 10.
Foglalkozás: tanuló
Testvérek: két öcsém, húgom
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelvek: angol
Gyűjtemény: parfüm, DVD, CD, fülbevaló, toll, könyv
Cipő méret: 39
Iskola: PPKE-ITK
Osztály: 1.
Kedvenc tantárgyak: nincs
Hobbi: alvás, fedettpályás távolbanézés
Zsebpénz: majd ha elmegyek dolgozni... :P
Kívánság: éljek valami szép helyen
Álom: sok van
Szerencseszám: 6
Szeretne találkozni: a nagy Ő-vel
Háziállatok: Gina (rotim), Morzsika (tüskés foxi keverék)

Szabályzat:
1. Megköszönöd annak akitől kaptad, és belinkeled
2. Elküldöd azoknak, akik szerinted megérdemlik (max. 10 ember)!
3. Értesítsd őket az ajándékról!
4. Leírod, amiért szeretsz másoknak írni!
5. Pár mondatban bemutatkozol a nagyvilágnak

1. Köszönöm szépen Tharanak, Kristennek, Vampire Nórinak és Anitának a díjat!

2.
1. Goof
 
3. Kész!!! :P
 
4. Eleinte nagyon féltem, hogy nem fog senkinek se tetszeni a sztorim. Eredetileg nem is gondoltam, hogy bárki is olvasni fogja, csak azért kezdtem bele, hogy javuljon a kommunikációs készségem, és a fogalmazáskészségem. De idő közben sok embert megismertem, és egyre többen rátaláltatok az irományomra. Azóta eltelt több, mint fél év, és nagyon örülök, hogy ennyire megszerettétek a karaktereimet. Nem egyszer volt már, hogy hulla fáradtan is írtam, mert már nagyon vártátok az új részt. Szeretek nektek írni, és örömmel olvasom mindig a véleményeteket.
 
5. Egy átlagos lány vagyok. Nincsenek nagy vágyaim, csak szeretem azt csinálni, amit akarok. Szeretem a nyarat, a parfümöket, a zsiráfokat, a cipőket és a könyveket. Imádok fényképezni és képeket szerkeszteni, a barátaimmal lenni, olvasni és filmet nézni. Zene nélkül nem látsz. Röviden ennyi vagyok én, egy megszállott kocka csaj :P

MÁS:
Nagyon édesek vagytok, köszönöm, hogy írtatok több komit. Az új részt most kezdtem el írni, eddig nem nagyon volt időm rá.
Továbbá köszönöm mindenkinek, aki szavazott! A történet így az én első elképzelésem alapján fog folytatódni, ami azt jelenti, hogy nemsoká (kb. 10 fejezet múlva) az első "könyv" véget ér. Elég meredek csattanóval.

XOXO,
Nikki

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése