Fent van a 23. fejezet második része! :)

2010. január 9., szombat

Rekordok, köszönet!

Drága Olvasóim!

Szeretném megköszönni nektek, hogy olvassátok a történetem! Leírhatatlan, amit éreztem ma reggel, amikor fellestem az oldalra. 99 ember iratkozott fel, mint rendszeres olvasó! Kissé (ugyebár tudjuk, hogy a kissé mit jelent... Kiakadt, Ingatag, Síkideg éS Érzelmes [Olasz meló c. filmben volt] ) elérzékenyültem. Nagyon hálás vagyok nektek! Sose gondoltam volna, hogy ilyen sok ember fogja olvasni az általam megálmodott Twilight szálat.
Továbbá kint van egy számoló az oldalon, ami azt jelezte, hogy december 22-e óta több, mint 6000 látogatóm volt! Ilyen nagy számokkal nem is nagyon tudok mit kezdeni...
Van még egy számolóm, amit senki se lát (Google Analytics), aminek a segítségével minden nap nyomon kísérem a látogatottságot. Október óta folyamatosan 200 felett volt a napi látogatottság ( személy/nap), ami azt jelenti, hogy naponta ennyi ember nézett rá az oldalra!

Még egyszer nagyon köszönöm nektek! Ti vagytok a legjobb olvasótábor!
Remélem majd a hamarosan elinduló saját történetemet is sokan fogjátok olvasni.
Szeretném még megköszönni a barátaimnak, különösképpen Vikkynek, aki mindig segített nekem, még ha ezt tagadja is :D Az én drága Jó Tündéremnek is köszönöm, tényleg Gooffy, mindent köszönök neked! Egyszer, ha nagy leszek, akkor talán majd meg tudom hálálni valahogy!

Na de félre az érzelgős, csöpögős résszel...
Ma este (remélem nem húzódik el hajnalig az írás...) jön az új félfejezet a 100. olvasó (Inka) tiszteletére! Üdv körünkben!

Szeretlek titeket!!!
Nikki

2 megjegyzés:

InkaKanga írta...

Nagyon nagyon jó a történeted, és szerintem ennek fényében annyira nem lehetetlenek ezek a számok:D Örülök, hogy este jön új rész, de szerintem azt nem az én tiszteletemre kéne írnod, hanem mind a 100 rendszeres olvasód+6000 látogatód+saját magad tiszteletére:) Hiszen én a 100. vagyok,de ugyanúgy volt 1.,2. stb. is!:)
Puszi: Inka
U.i.:Már nagyon várom az új részt!:D

Gooffy írta...

ááá :D kösziii, nincs mit meghálálnod :D LUW van :D

Megjegyzés küldése