Fent van a 23. fejezet második része! :)

2009. november 20., péntek

NEW MOON (L)(L)(L)

Sziasztok!

Azt se tudom, hogy hol kezdjem...
Reggel találkoztam Anitával, a csoporttársammal, aki szintén Twilight fan, és a 10:00-kor kezdődő előadáson már részt is vettünk a Westendben. Iszonyatosan izgultam, hiszen én utólag ismertem meg az Alkonyatot, és először a filmet láttam. Rettegtem, hogy nem fog megfelelni az elvárásaimnak, hiszen a könyv mércéjét nehéz ám megütni. Az utolsó percig izgatottan szorongattam a kabátomat meg ami a kezembe került (néha Anitát is:D ). Végül elérkezett az idő, és a legjobb helyről nézhettük a kis drágákat. A mozi (mondani sem kell) tele volt. Hálás voltam a sorsnak, hogy nem 200cm magas dromedárok ültek előttünk, így semmi sem zavart meg  a teljes vászon bámulásában.
Csigalassúsággal múltak a percek, amikor végre elkezdődött. Abban a pillanatban megszorítottam Anita kezét, és azt mondtam magamban: "Hejj, de izgulok, ezer a pulzusom, de tessék Nikolett, itt vagy. Fogadd be a látványt és élvezd!" Tudom, hülye vagyok, már mondták egy jó páran, de sebaj. Nem spoilerezek, mert van, aki még nem látta, így csak annyit mondok, hogy K*VA JÓ VOLT!!!! Bevallom, én úgy gondoltam, hogy nem fogják elérni az extázis hatást nálam, de tévedtem. Sokkal rosszabbra számítottam. Ez tényleg ütött! NAGYON kellemesen csalódtam!!! Nálam ez hatalmas szó, mert sokszor nem tetszik egy film, ha előtte elolvasom a könyvet. Most pedig nem akartam kimenni a moziból. Még most is visszavágyom, és a hétvégén még egyszer tuti meg fogom nézni! IMÁDOM!!! A vége kegyetlenség volt a nézőkkel szemben, de iszonyat jó volt az egész (egy-két jelenetet kivéve. Pl.: Amikor Alice megmutatja Aronak, hogy Bella is vámpír lesz. Na, azon szakadtam a röhögéstől, mert nagyon gagyi volt.)! De alapvetően volt benne humor, és izgalom. Romantikus rész sok volt benne, egy kicsit csöpögött, de ez így volt rendjén! Nekem nagyon tetszett, és Anita ennek örömére elolvassa végre az Eclipset (hogyhogy nem olvasta el eddig?!?!!?!?). Egyszóval fantasztikus volt, és az biztos, hogy még sokszor megnézem majd!
A meglepő még az volt, hogy:
  1. nem visítottak a csajok, amikor Edward illetve Jacob levette az ingét, illetve a  pólóját.
  1. pasik is voltak a vetítésen... barátnő nélkül!!!!
A popcort ketten ettük, de az istennek se akart elfogyni, és a Cola se.  Szóval még most is azt eszegetem, és írom  nektek a következő részt. Ma nem biztos a friss, mert este megnézünk egy filmet Gabómmal, de holnap 10000000000%, hogy frisselek!!!
Legyetek jók, írjatok komikat, véleményeket meg egyebet, és nézzétek meg a NEW MOONT!!!!

Csókxi: Nikki

4 megjegyzés:

Gabriel♥ írta...

Nekem ki kell bírnom vasárnapig... :S De sebaj! Tudok én türelmes lenni... ha eddig kibírtam, akkor ez a másfél nem semmi nem lesz! :)

Vicky11 írta...

Szia!
Én is ma láttam a filmet (kb fél órája értem haza) és szerintem is fantasztikus volt:) Mi is vettünk a barátnőmmel popcornt, ami nálunk sem fogyott el (és végül egy kukában kötött ki), mivel nem bírtunk másra figyelni a filmen kívül. Sokkal jobb lett mint vártam, nem gondoltam hogy ilyen jól vissza tudják adni a könyvet. Legszívesebben még visszamennék és újra megnézném (jó sokszor). :)

Puszi: Vicky11

Unknown írta...

SZIA!
HASONLÓAKAT ÉREZTEM ÉN IS, NAGYON NAGY VÁRAKOZÁSSAL MENTEM EL A FILMRE, DE NAGYON JÓL MEGCSINÁLTÁK. IGAZ MEGINT SOK RÉSZT KIHAGYTAK BELŐLE ÉS FONTOSAT, MEG BIZONYOS BESZÉLGETÉSEK NEM OTT FOLYTATÓDTAK, AHOL A FILMEN, DE NAGYON JÓL ÖSSZERAKTÁK.
NAGYON JÓ A TÖRTÉNET IS VÁROM A KÖVETKEZŐT.
221 NAP ÉS ECLIPSE.
ÜDV.ILA

Névtelen írta...

Mi sikítottunk!!!És mindenki nevetett rajtunk,mert csak mi voltunk akik így reagáltak!!

Megjegyzés küldése