Fent van a 23. fejezet második része! :)

2009. augusztus 8., szombat

A sztori alapja

A jól ismert (általam is imádott) Twilight Saga alapján pattant ki a fejemből ez az ötlet. Mi lett volna, ha Edwardnak és Bellának nem lánya, hanem fia születik? Természetesen akkor Jacobnál nincs a bevésődés és semmi se tartja vissza, hogy megölje Bella gyermekét… kivéve Rosalie. Kigondolásom szerint Rose megvédte a kicsit és Jacob elmenekült. Aztán jön a Volturi. Jacob szerelme még mindig él Bella iránt, akármennyire is változtak meg a dolgok. Ugyanúgy megvédik őket a vámpír klántól. Aztán Jacob megtalálja élete szerelmét (bár nincs bevésődés) és összeházasodnak. A kis Edward (aki szakasztott apja, de a szemei csokoládébarnák, akárcsak az anyjának voltak) felnő. Ugyan azzal a képességgel rendelkezik, mint az eredeti könyvben Reneesme, azaz képes a gondolatait megosztani másokkal érintésen keresztül. Közben Jacob és szerelme: Lily (hasonlít Bellára: barna haj, alacsony termet) boldogan várják első gyermeküket. Lily egy kislánynak ad életet, de szülés után pár órával meghal. Jacob egyszerre örül a lánya születésének és gyászolja feleségét. A kis Lily La Pushban nő fel a farkasokkal. Iskolába viszont már nem oda jár, hanem a jól ismert forksi középiskolába. Amikor Lily másodikos, a Cullen család hazatér az utazgatásból. A kis Edward beiratkozik a második osztályba.
Na, itt kezdődik az én történetem…. :)

3 megjegyzés:

Mosi írta...

szia Nikki!

elolvastam a prológodat,és tetszik!:D
bár elhatároztam h. nem kezdek bele új történetbe ,és megmaradok az én is kedvenc íróimnál,de amint látod ez az elhatározásom hamar megdőlt általad!:D

Igazából nem bánom,mert egy ilyen izgalmas történetet nem hagyhatok figyelmen kívül!:D:)
Úgy tervezem h. gyakran látogatom majd az oldaladat,ezért be is jelentkeztem,még mielőtt elkezdtem volna írni!:D

és egy apró kis előrejelzés rólam!
Kedvenc kis íróim,már tudják rólam,ha én írok nekik,az hosszú lesz!:D És mint látod ez most is így van,szóval már beloptad magad a szívembe!:D

na nem is írok többet ,hanem gyorsan bepótolom a lemaradásomat,mert már nagyon kíváncsi vagyok!!

sok puszit és ihletet!

Névtelen írta...

Hi Nikki

Nemrég feltévedtem az oldaladra. És elkezdtem olvasgatni egy bizonyos fejezetet. Nem nagyon értettem semmit. De aztán elolvastam a story alapját és beleszerettem a történetetdbe. Nagyon tetszik. :D Én olvasni fogom :D

Csak így tovább!!!

Névtelen írta...

Hmmm...Gyerekszerelem?Hát, az biztos, hogy szülői téren lesz probléma!És, vajon össze is jöhetnek!Nagyon jó lesz(legalábbis remélem)!
kireni

Megjegyzés küldése